منتدي طلاب كلية العلوم جامعة طنطا
زائرنا العزيز لكم يسعدنا تشريفك منتدانا بالزيارة ارجوا ان ننال رضاكم عن المنتدي اذا كنت طالب في اي كلية علوم في الوطن العربي يمكنك التسجيل معنا لكي نستفيد من موضوعاتكم
ويتعم الاستفاده للجميع

هذا المنتدي خدمي مجاني لجميع طلاب كليه العلوم
برجاء عدم وضع الاعلانات الا بعد الرجوع لصاحب المنتدي او احد السادة المديرين
زائرنا العزيز لكم يسعدنا تشريفك منتدانا بالزيارة ارجوا ان ننال رضاكم عن المنتدي اذا كنت طالب في اي كلية علوم في الوطن العربي يمكنك التسجيل معنا لكي نستفيد من موضوعاتكم
ويتعم الاستفاده للجميع

هذا المنتدي خدمي مجاني لجميع طلاب كليه العلوم
برجاء عدم وضع الاعلانات الا بعد الرجوع لصاحب المنتدي او احد السادة المديرين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى طلابى لكل دارسى ومحبى العلوم فى الوطن العربى

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
عزيزي الزائر مرحبا بك في منتدي علوم طنطا نهدي اليك هذا المجهود المتواضع *** اذا كنت احد طلاب كلية العلوم جامعة طنطا او من اي كلية علوم علي مستوي مصر و الوطن العربي *** يسعدنا انضمامك الي هذا المنتدي كي نساهم سويا في مساعدة بعضنا البعض في مجال الدراسة والبحث عن عمل *** شكرا ***
تم بحمدالله صيانة جميع الروابط الغير نشطة ***وتم اعاده رفع الملفات عبر موقع ميجا ابلود ****برجاء المتابعة والابلاغ عن اي روابط تالفة ****شكر ا
للاعضاء فقط ***اذا كنت تبحث في موضوع معين وتود المساعده برجاء انشاء موضوع بخصوص مشكلتك وسيتم الرد عليك في نفس الموضوع لتعم الفائدة ***
تم رفع فيديوهات لشرح جهاز الاوسليسكوب وجميع اجهزة القياس ايضا انبوبة اشعة اكس والعديد من الموضوعات فقط علي منتدي علوم طنطا ***
تابع موضوع تليسكوب فضائي لو عايز تعمل تليسكوب بنفسك بمكونات متوافرة ورخيصة في نفس الوقت
بعد التسجيل في المنتدي ستصلك رسالة علي الايميل الذي قمت بتحديده في استمارة البيانات ويجب عليك الدخول علي الايميل وفتح الرسالة ثم الضغط علي رابط تنشيط الحساب....................في حالة وجود مشكلة في التسجيل يرجي الاتصال بالادارة .....................شكرا............................
يسر ادارة المنتدي بان تعلن عن طلب مشرفين لجميع الاقسام علي من يرغب في الانضمام الي فريق الاشراف سرعة ارسال بياناته في رسالة خاصة والمنتدي الذي يرغب في الاشراف عليه ويفضل كتابة بعض الاراء حول تطوير المنتدي

اللى مش عاجبنا يتغييييييييييييييير

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
sad boy
المشرفون
المشرفون
sad boy

اللى مش عاجبنا يتغييييييييييييييير Empty
مُساهمةموضوع: اللى مش عاجبنا يتغييييييييييييييير   اللى مش عاجبنا يتغييييييييييييييير I_icon_minitimeالسبت 02 مايو 2009, 03:16

ازيكوا يا جماعه ايه الاخبار ؟

فى حاجات كتير فى الكليه مش عاجبه الواحد وبيعترض عليها الموضوع ده بقى انا عامله عشان اى حاجه مش عاجبانا ننادى بتغييرها وناخد الاصوات ونحاول نغيرها عاوز كل حد يدخل يقول الكليه مش عاجباه فى ايه وعاوز يغير فيها ايه وناخد الاصوات عليها بقى اوك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انا هبدأ بنفسى انا اكتر حاجه مش عاجبانى فى الكليه انها الصبح بدرى اوى ليه متبقاش بعد العصر مثلا لبليل عشان الواحد ينام براحته وياخد كفايته من النوم ويصحى يروح الكليه فايق ومركز مش ننام الساعه اربعه الفجر ونصحى الساعه سبعه ونص لييييييه حرااااام والله يالا اللى موافق يقول يا جماعه ان الكليه تبقى سواريه هههههههههههههههه( عجبتنى سواريه دى )

المهم محدش ينسى يحط مقتراحاته لتغيير الكليه ها

(موضوع فكاهى طبعا مش اكتر من كده )
ايزيـــــــــس
عضو نشيط
عضو نشيط
ايزيـــــــــس

مُساهمةموضوع: رد: اللى مش عاجبنا يتغييييييييييييييير   اللى مش عاجبنا يتغييييييييييييييير I_icon_minitimeالسبت 02 مايو 2009, 19:05

أولا ويلكم باك يا ساد فى المنتدى مره تانيه
ثانيا بالنسبه بئى للحاجات اللى مش عجبانا فى الكليه فهى كتير وابسطهم الناس اللى من كليات تانيه وبيخدو محاضراتهم فى المجمعات بتاعتنا وللاسف بتوع علوم هما اللى بيدوخو عشان يلاقو مجمع او مدرج فاضى لمحاضراتهم مع انها اسمها كلية العلوم يعنى
اما بئى بالنسبه لموضوع ان الكليه تبئى سواريه فايه رايك تكون الكليه من 12 لـ7 الصبح Very Happy
ويا سلام بئى لو الدكاتره يخدونا ويصلو بينا الفجر جماعه ودى تبئى ميزه فى المواعيد الجديده
(ودى طبعا من باب الفكاهه)
ايمان
عضو برونزي
عضو برونزي

مُساهمةموضوع: رد: اللى مش عاجبنا يتغييييييييييييييير   اللى مش عاجبنا يتغييييييييييييييير I_icon_minitimeالسبت 02 مايو 2009, 19:56

الموضوع جميل اوى ياساد بس انت عايز تغير اية فى الكلية وانت ماشى منها بس تصدق ياريت الكلية كانت سوارية واللة فكرة حلوة الاجيال القادمة ممكن يعملوها ان شاء اللة بس موضوع فكاهى وجامد ومهم على فكرة
mido_lovestory
عضو ذهبي
عضو ذهبي
mido_lovestory

مُساهمةموضوع: رد: اللى مش عاجبنا يتغييييييييييييييير   اللى مش عاجبنا يتغييييييييييييييير I_icon_minitimeالسبت 02 مايو 2009, 23:34

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
حلوه اوى حكايه سواريه بس اللى احلى منها يبقى التعليم على النت يعنى تعليم مفتوح يعنى تاخد المحاضره وانت قاعد فى بيتك ونروح بس على السكاشن بعد الظهر ايه رايك اتمنى ذلك
بس الموضوع جامد جدا
http://friends4ever.3oloum.org/index.htm?sid=7cdfd1ab1d85977c1b9
sad boy
المشرفون
المشرفون
sad boy

مُساهمةموضوع: رد: اللى مش عاجبنا يتغييييييييييييييير   اللى مش عاجبنا يتغييييييييييييييير I_icon_minitimeالسبت 02 مايو 2009, 23:44

ايزيـــــــــس كتب:
أولا ويلكم باك يا ساد فى المنتدى مره تانيه
ثانيا بالنسبه بئى للحاجات اللى مش عجبانا فى الكليه فهى كتير وابسطهم الناس اللى من كليات تانيه وبيخدو محاضراتهم فى المجمعات بتاعتنا وللاسف بتوع علوم هما اللى بيدوخو عشان يلاقو مجمع او مدرج فاضى لمحاضراتهم مع انها اسمها كلية العلوم يعنى
اما بئى بالنسبه لموضوع ان الكليه تبئى سواريه فايه رايك تكون الكليه من 12 لـ7 الصبح Very Happy
ويا سلام بئى لو الدكاتره يخدونا ويصلو بينا الفجر جماعه ودى تبئى ميزه فى المواعيد الجديده
(ودى طبعا من باب الفكاهه)

شكرا يا ايزيس ع المرور وفعلا دى حاجه بتضايقنى جدا الكليات التانيه مع احترامى ليهم وكمان المعهد بتاع الحاسب وبيخلوا الناس تاخد فكره سيئه عن كليه العلوم مع ان دول مش الطلبه بتوعها بس للاسف اللى جاى من بره يشوفهم قاعدين فى الكليه يقول هما دول الطلبه بتوع الكليه احنا عاوزين اللى يحكم على الكليه يحكم علينا احنا سواء كان الحكم ده كويس او وحش بس ميحكمش علينا من خلال رؤيته لناس تانيه

حلوه كمان فكره صلاه الفجر دى انا شخصيا موافق عليها
sad boy
المشرفون
المشرفون
sad boy

مُساهمةموضوع: رد: اللى مش عاجبنا يتغييييييييييييييير   اللى مش عاجبنا يتغييييييييييييييير I_icon_minitimeالسبت 02 مايو 2009, 23:47

ايمان كتب:
الموضوع جميل اوى ياساد بس انت عايز تغير اية فى الكلية وانت ماشى منها بس تصدق ياريت الكلية كانت سوارية واللة فكرة حلوة الاجيال القادمة ممكن يعملوها ان شاء اللة بس موضوع فكاهى وجامد ومهم على فكرة

شكرا يا ايمان ع المرور والتعليق وفعلا احنا خلاص ماشيين بس دى فكره للاجيال القادمه بما ان احنا بقينا اهل الخبره بقى فى الكليه
sad boy
المشرفون
المشرفون
sad boy

مُساهمةموضوع: رد: اللى مش عاجبنا يتغييييييييييييييير   اللى مش عاجبنا يتغييييييييييييييير I_icon_minitimeالسبت 02 مايو 2009, 23:51

mido_lovestory كتب:
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
حلوه اوى حكايه سواريه بس اللى احلى منها يبقى التعليم على النت يعنى تعليم مفتوح يعنى تاخد المحاضره وانت قاعد فى بيتك ونروح بس على السكاشن بعد الظهر ايه رايك اتمنى ذلك
بس الموضوع جامد جدا

لا يا ميدو انا بختلف معاك لو قعدنا وخدنا المحاضرات فى البيت امال نهزر فين ؟؟؟ انت بتهرج ولا ايه ده احلى جو فى الدنيا جو المحاضرات ده اما موضوع السكاشن اللى بعد الظهر ده بقى هنخليه فى السهره بقى ان شاء الله من بعد 12 يعنى عشان نبقى مركزين
sockratta
عضو برونزي
عضو برونزي
sockratta

مُساهمةموضوع: رد: اللى مش عاجبنا يتغييييييييييييييير   اللى مش عاجبنا يتغييييييييييييييير I_icon_minitimeالخميس 14 مايو 2009, 12:32

اكتر حاجه بتضايقنى فى الكليه الطلبه اللى ليها واسطه فى الكليه بيحسسوك انهم من على كوكب تانى مع انهم اصلا بينجحوا بالعافيه ومن غير الواسطه وتظبيط معيدين الكورس فى الامتحانات اعتقد كانوا هاياخدوها من قصيرها ويكتفو بالثانويه دا لو كانو دخلوها اصلا
بالنسبه بقى لموضوع سواريه فطبعا العيب مش عليك العيب فى الدكاترة المفروض يسهروا هما كمان لحد الساعه 4 الفجر عشان خاطرك بس لو مش امكن ممكن يبقو يستنو حضرتك لحد ماتشرف ويعيدولك المحاضرة لوحدك على رواقه
( بهزر )
sad boy
المشرفون
المشرفون
sad boy

مُساهمةموضوع: رد: اللى مش عاجبنا يتغييييييييييييييير   اللى مش عاجبنا يتغييييييييييييييير I_icon_minitimeالخميس 14 مايو 2009, 15:23

sockratta كتب:
اكتر حاجه بتضايقنى فى الكليه الطلبه اللى ليها واسطه فى الكليه بيحسسوك انهم من على كوكب تانى مع انهم اصلا بينجحوا بالعافيه ومن غير الواسطه وتظبيط معيدين الكورس فى الامتحانات اعتقد كانوا هاياخدوها من قصيرها ويكتفو بالثانويه دا لو كانو دخلوها اصلا
بالنسبه بقى لموضوع سواريه فطبعا العيب مش عليك العيب فى الدكاترة المفروض يسهروا هما كمان لحد الساعه 4 الفجر عشان خاطرك بس لو مش امكن ممكن يبقو يستنو حضرتك لحد ماتشرف ويعيدولك المحاضرة لوحدك على رواقه
( بهزر )

بس مش كل الناس دول ناس قليلين على فكره ..

شكرا sockratta ع المرور والتعليق
sockratta
عضو برونزي
عضو برونزي
sockratta

مُساهمةموضوع: رد: اللى مش عاجبنا يتغييييييييييييييير   اللى مش عاجبنا يتغييييييييييييييير I_icon_minitimeالأحد 17 مايو 2009, 21:41

انا عارفه انهم قليلين بس مملييييييييييييييييين اوىىىىىىىىىىىىىىى ويخنقوا

اللى مش عاجبنا يتغييييييييييييييير
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ااااااااااااااااااااااه لو نلاقى اللى يطمنا بجد
» يالا اللى نجح يقووووول عشان نباركله يا جماعه
» لو سمحت يادكتور(( عاوز اعرف ازاى اعمل لفكرة اللى قلتك عليها)